Unregistered Member
sign up
 Login

Username or Email

Password

Forget Password?

Free Register

 Main Page
 Announcement
 Discussion
 Article
 Photo Album
 Market Place
 Sharing List
 Stateboard
 Member List
 Like
 Applications
 Sign-Up

Discussion

 PenyuXP • 8 years ago • 19,615 viewed • 596 replied


Ramai yang tidak tahu mengenai sejarah VF ni dari mula mcm mana kan Terutama kepada ahli2 yang baru join VF ni... .


Yang datang ke portal ni kebanyakkannya dengan mcm2 tujuan seperti :-

- Nak tambah kawan
- Post gambar
- Lihat-lihat gambar
- Komen-komen gambar
- Post discussion
- Komen-komen discussion
- Baca article
- Post article
- Join xtvt2 VF
- Dan sebagainye lagik kan ?


Dalam banyak2 tu, pernah tak korang tertanya-tanya dan terfikir mcm mana mula2 VF ni dibangunkan Apakah susah senang yang telah dilalui VF semasa ianya mula beroperasi yang tak silap aku pada tahun 2001...


Terlalu banyak sejarah-sejarah VF yang tak dapat dilupakan dalam perjuangan VF terutama Webmaster , Advisor , Administrator , Moderator , serta ahli-ahli VF yang masih setia dengan VF dari dulu sampai sekarang...


Jom-jom kita pakat2 postkan & bincangkan topik ini terutama ahli-ahli VF yang Veteran sekalian yang sekitar tahun 2001 - 2005... " " Semestinya zaman2 tu zaman yang mempunyai kenangan2 yang tak dapat dilupakan VF... Dari situlah segala-galanya bermula sehingga ianya gah bangkit sehingga sekarang dan sehingga mempunyai ahli hampir 130K... .


Tahniah VF...

Expires is not available


Please wait, page is loading...
If the page is not responding in more than 30 seconds, click here.

Virtual Friends - Copyright © 2001-2017 Webber Dot My Solutions (002351632-A). All rights reserved